قیمت فرش ماشینی

بررسی عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی

بررسی عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

در دنیای که تمامی زندگی ما تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته و جز جدای ناپذیر زندگی مردم گشته است . این مورد در خرید و فروش کالاها نیز موثر بوده و با ایجاد فروشگاه اینترنتی تغییرات زیادی را شامل گردیده است . یکی از دلایل استقبال ازفروشگاه اینترنتی بخصوص در کلان شهرها کمبود وقت و اتلاف انرژی برای خریدن یک فرش مناسب است . و به دلیل اهمیت این قلم جنس در دکوراسیون خانه افراد می خواهند که حتما خرید درستی داشته باشند .


1- خرید اینترنتی فرش

در خرید اینترنتی فرش شما می توانید تنها با یک کلیک ، تنوع فراوانی از این نمونه را در بافت ، رنگ ، اندازه و غیره مشاهده کنید . عموما افراد علاقه ای به حمل ونقل وسائل ندارند اما در خرید اینترنتی قالی شما تنها باسفارش محصول مورد نظر آن را درب منزل دریافت کنید . در مدلی که ارسال رایگان فرش وجود دارد ابتدا شما مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنید و سپس بعد از تحویل درب منزل و اطمینان ازمحصول مابقی پول را پرداخت می نمایید . گاهی نیز ارسال به باربری وجود دارد که در این مورد شما تنها سفارش می دهید و پس از دریافت از باربری تمامی مبلغ آن را پرداخت می نمایید . در هر دو روش ارسال رایگان فرش وجود دارد و شما هزینه ای برای این مورد پرداخت نمی کنید .


1-1- شرایط ارسال رایگان فرش

در این موارد عموما بین یک تا دو هفته بعد از سفارش شما اجناس درب منزل تحویل داده می شود . و در این بین فرایندی نیز داخل شرکت انجام می شود بدین صورت که پس از تایید خرید فرش توسط واحد فروش ، توسط واحد کنترل کیفیت مورد مد نظر بررسی می شود تا ایرادی نداشته باشد و سپس بعد از تایید واحد سفارشات که مسئولیت جلوگیری از مغایرت محصول انتخابی با نمونه ارسال شده و هماهنگی های اطلاعات را دارد ، محصول ارسال می شود .


1-2- پشتیبانی فروش اینترنتی فرش

در ضمن برای خرید راحت فرش معمولا مشاورانی قرار داده شده تا به سوالات شما پاسخ گویند . معمولا محصولات دارای ضمانت نامه هستند که از طرف شرکت داده می شود و در هنگام تحویل محصول باید آن را دریافت کنید تا در صورت معیوب بودن یا هر مشکلی بتوانید به راحتی آن را بدون پرداخت هزینه ای به محل انبار شرکت ارجاع دهید.


  • ۹۷/۰۳/۲۰
  • نویسنده فرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی