قیمت فرش ماشینی

بررسی عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی

بررسی عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

برای تمام مشتریان اولین ملاک برای انتخاب یک فرش ماشینی قیمت آن فرش است . در فرش ماشینی ما فاکتور های زیادی رو به رو هستیم که قیمت یک فرش را تعیین می کند . در ادامه به مواردی که به طور مستقیم در قیمت فرش ماشینی اثر دارد اشاره می کنیم .

همانطور که می دانید در بافت فرش معمولا از چند رنگ استفاده می شود . اما تعداد این رنگ ها بسیار مهم است به طوری که قیمت فرش ماشینی 8 رنگ در مقایسه با فرش ماشینی 12 رنگ بسیار تفاوت دارد . پس اگر قصد دارید که برای اتاقی به غیر از پذیرایی یا فضای پر رفت و آمد فرشی انتخاب کنید ، توصیه می کنیم از فرش با تعداد رنگ پایین استفاده کنید زیرا خرید فرش با تعداد رنگ زیاد باعث اتلاف پول شما می شود . 

دومین نکته ای که در هنگام خرید فرش باید دقت کنید تعداد شانه آن است که روی قیمت فرش ماشینی به شدت تاثیر می گذارد .

سه دسته فرش ماشینی 700 شانه ،1000 شانه و 1200 شانه از محبوب ترین انواع فرش ماشینی است . هرچه تعداد شانه های فرش بیشتر باشد ، تعداد بیشتری گره در ان به کار رفته است و بدیهی است که تراکم بالاتری خواهد داشت . در فرش های با تراکم بالا در 3600 گره در طول فرش وجود دارد که این ویژگی باعث می شود قیمت فرش بالا رود ، در فرش ماشینی 1200 شانه نقش های ظریف و چشم نوازی وجود دارد . پس در هنگام خرید فرش ماشینی حتما به تراکم و شانه فرش دقت فرمایید تا فرشی مناسب برای منزلتان انتخاب کرده باشید . 

شرکت فرش نوین پیشگام در تولید فرش ماشینی است که با راه اندازی سامانه اینترنتی  فرش نوین ، بهترین و با کیفیت ترین فرش های فاخر ایرانی را در محیطی زیبا گرداوری کرده است .شما میتوانید با مراجعه به این سامانه از قیمت فرش ماشینی مطلع شوید .


  • ۹۶/۱۲/۰۸
  • نویسنده فرش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی